EOTD/FOTD; Julafton!


Från 24/12.

Julafton igen. Det känns som att det aldrig och ofta är julafton.. Om ni förstår vad jag menar. :) Under resten av året känns julafton låååångt borta, men så fort den är här känner man igen den, och vänjer sig direkt vid den. Som om den alltid varit här. Jag vet exakt hur jag menar, men som ni märker är det lite svårt att förklara. :P

Julaftonens make kommer i alla fall här!

Hy:
Max Factor, Miracle Touch, "Sand"
Make Up Store Rouge, "Fresh"

Ögon:
Urban Decay, Primer Potion
Wet N' Wild, Brow Essentials
Ardell, lösfransar
FACE, eyeliner
Viva La Divas svarta palett, två grå/silver + en vit som highlighter
Maybelline, The Colossal

Läppar:
Maybelline Satin Collection, nr 356 "Velvety Wine"

Grundade ögonlocken med UDPP och lät den torka in. Satte fast lösfransarna en och en (lite pilligt, men ändå rätt enkelt, och snyggt blir det med!) och målade eyeliner längs fransraden. Avslutade i en vinge som jag tonade ut rätt ordentligt. Den mörkare grå skuggan i yttre V:et, den andra på resten av locket. Blendade ihop dem, vit ögonskugga som highlighter, blendade den lätt med de grå skuggorna. Lite mascara på fransarna och Velvety Wine på läpparna, så var jag redo att träffa tomten! :)

   


Kommentarer
Postat av: Elli <3

Hmm på din press så har du en viktigt ruta.... Men vet du vad som INTE står med!!!!!!!!!!!!! VÄNNER!!!!!! Smink tog du till och med me men inte vänner =( FYYYYYY ;)

2008-12-30 @ 11:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0