081004

Jobbade från sju till fem igår, sen somnade jag inte förrän vid tre. Vi var hos Mange och kollade på Idol och spelade Guitar Hero och sjöng Singstar. Lagom trött jag var idag när Frank väckte mig genom att pussa på mig. Men jag kämpade mig upp och kom till slut iväg till stan där jag lunchade på Neely's med Martina. Challe kom efter en stund också, sen gick vi på stan, och jag shoppade fast jag egentligen inte har råd. Köpte fyra böcker och lite andra smågrejer. Martina hittade även en fin mössa på Lagerhaus, men det blev inget köp. Tyvärr. :) Kom hem igen och somnade, vaknade vid halv nio. Jävligt skum känsla det där, att vakna så sent på kvällen. Man har ingen aning om om det är natt, morgon eller kväll. Creepy.

Ska käka bakispizza med Emma imorgon. Jag kommer dock inte vara bakis eftersom jag inte dricker (och jag sitter dessutom bara ensam hemma idag), men jag ska äta pizza iaf. :) Sen på måndag är det jobb igen. YEY. :D

Känner mig rätt duktig ändå, jag vaknade vid halv nio, men har fortfarande inte rökt. Satte mig vid datorn direkt när jag gick upp och fastnade här. Men nu måste jag iaf röka, börjar bli smått okoncentrerad.



Hmm.. Salt med P? Palt?

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0