081007

Sitter på Dialect nu, ännu en dag framför en dator har gått. Men jag klagar inte, det är roligt, även om man inte kan tro det när jag berättar om vad jag jobbar med. Men jag är ju lite konstig, tycker om att städa och organisera, så detta jobbet passar mig perfekt. Städa och organisera i Dialects system. :P
Slutar om tjugo minuter, men ska tassa in till chefen och fråga om jag får sluta nu istället. Jag börjar nämligen jobba på Soldathemmet om 50 minuter. Måste hinna hem och byta skor och hämta en tröja innan dess. Ska bli roligt, jag hade skoj förra gången jag jobbade kväll. Men jag misstänker att jag kommer vara dödens trött när jag kommer hem. Men då är det bara rakt i säng, sen upp imorgon bitti igen och bege mig hit till Dialect. Det känns så konstigt, för två veckor sen gick jag bara hemma och var halvdeprimerad och hade inget att göra, nu är jag knappt hemma alls. Men det är gött. Jobb = ha något att göra + pengar. Göddegödde.
Nej, nu ska jag våga mig in till chefen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0