081009

Så sitter man på jobbet igen. Ska snart börja arbeta, men nu har jag precis ätit min frukostmacka och fått mitt morgonkaffe, så jag måste ha en cigg innan jag drar igång.
Igår vart det stress. Jobba 8-17, sen direkt till Dometic och jobba där, sen hem och tvätta till tio. Fick dessutom nästan migrän på jobbet, men jag körde hem och hämtade mina tabletter, så då lugnade det sig lite. Men jag har fortfarande huvudvärk, en dov, molande smärta innanför tinningarna och i bakhuvudet. Det gör ont liksom i näsryggen också, där man sätter glasögonen typ. Har dessutom fortfarande ont bakom och i ögonen. Det var värst vad jag har ont överallt. :P
Ikväll har jag iiiingenting speciellt att göra, vilket är såå skönt! Har inte kört direkt hem från jobbet på flera dagar. Så ikväll blir det le grande slappkväll. Kanske till och med ett glas rött.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0