081011

Jeez, har suttit och fipplat med designen på bloggen i en evighet. Är inte nöjd, blev för plottrigt med den här bakgrunden, men jag orkar inte ändra den nu. Ska göra en egen header också, men det är lite som ska fixas innan jag kan börja med den. Trött som en gris är jag också, har vart vaken sen sju i morse.

Martina var här innan, vi kollade på Idol och spelade Guitar Hero. Har försökt ringa Frank, men hans mobil verkar vara av.

Ska på en sån där modell-för-en-dag-grej imorgon och har fortfarande inte valt ut kläder. Man ska ha tre ombyten med sig, och jag vet i alla fall att jag ska ha mina Levi's-jeans. Då är en ½ outfit klar. :P En bra början i alla fall.

Fan vad trött jag är, känns som om ögonen ska ploppa ut.
Ska kolla upp vad jag ska ha för kläder, sen ska jag fanimej sova.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej Carro!!

Tänkte hjälpa dig med Ulf Carlgrens mailadress;

[email protected]

Hoppas att du har en kul lördagskväll i härliga Halmstad. Här i Falun är det snart vinter, usch!!

Jag ska åka ner till Lindisen och Mackan sista helgen i oktober. Hoppas att jag får med mig Linus också. Då syns vi säkert. Sköt om dig!

Kram Mia

2008-10-11 @ 20:27:58
Postat av: Carro

Tack för hjälpen Mia! Ska skriva in adressen i kundregistret direkt på måndag när jag kommer till jobbet! :) Ja, vi syns säkert då, ha det så bra tills dess!

Kram

2008-10-11 @ 21:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0