081020

Måste vila ögonen lite, sitter ju och tokstirrar in i skärmen, men jag märker inte det förrän det börjar göra ont i ögonen.

Jag vann en tävling igår, på Sussies blogg. Hamnade på den av en slump och såg att hon hade en tävling, så jag tänkte att "jag kan väl ändå vara med nu när jag är här". Så jag postade mitt svar och jag vann! Jag vann ett par finfina örhängen från Pilgrim, får dem på posten om ett par dagar. Är så glad, så glad, sån här tur brukar jag inte ha!

Ska nog till ÖB idag och köpa grejer till Müsli. Ska ha en kattlåda, skopa, kattsand, kattmat, skålar och leksaker. Jag håller på att längta ihjäl mig, kan det inte bli onsdag snart?!

Igår insåg jag hur infernaliskt liten vår lägenhet är. Jag har bott där i över ett år kan man nästan säga, bodde ju praktiskt taget där innan jag flyttade in på riktigt. Och igår insåg jag att den faktiskt är jävligt liten. Men jag börjar tycka om den mer och mer, speciellt nu när jag piffat upp den, möblerat, gjort om lite i köket och sovrummet och sådär. Meeen, jag vill ha något större. Men denna duger för tillfället.

Nej, nu ska jag ha mig en rök och en kaffe, sen jobbjobbjobb fram till lunch. Och sen jobbjobbjobb efter lunch också såklart.

Kommentarer
Postat av: Damen

Jag hade absolut ingen aning om att det var en lampa! Grattis till vinsten!

2008-10-20 @ 20:36:05
URL: http://www.lml.nu
Postat av: Ankan

Faaan vilken tur du har!!! Graaaattis!

2008-10-20 @ 20:53:33
URL: http://mordvapen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0