081024

Skrev ju i förra inlägget att jag skulle unna mig ett nagellack idag. Jo, tjena. Eftersom jag varit luspank i flera månader och nu har lite pengar fick jag ju ett galet shoppingryck. Det blev bland annat två nagellack, en kajal, en ögonbrynspenna, en sjal, en brow fix, primer, puder, nagelfil m.m. Men många av grejerna var H&M:s egna märke, så det blev inte tokdyrt i alla fall. Känns roligt att ha lite nya grejer och ändå känna att jag har pengar kvar. Det spelar ingen roll om det är billiga H&M-grejer, jag tycker att det är roligt i alla fall. Ju billigare det är, desto fler saker kan man köpa. :)

Var dock dödens trött när jag kom hem. Skulle lägga mig och busa lite med Müsli i sängen, men det slutade med att jag somnade. Sov någon timma, och under tiden hade Rogge, Mange och Micke kommit hem till oss. De kollade på Idol, så jag anslöt mig till dem. Erik kom senare också. Siste man gick för en stund sen, Frank gick iväg till nätverkscafét, så nu har jag lite alone time. Göttans. Ska städa lite (jaaa, mitt fredagsnöje!), sen pilla lite med naglarna. Köpte ett lovelylovely nagellack idag, lägger upp en NOTD imorgon.

Är rätt trött, så det blir ingen sen natt idag. (Säger jag och kommer på mig själv med att släcka lampan vid femtiden vareviga fredag.)

Nu har katten somnat på min fot, hur i hela världen ska jag ta mig från fåtöljen utan att väcka henne? Tacksam för djävulskt snabba svar.

Kommentarer
Postat av: Elli <3

Hihi!! Hur gick det med pissen som sov?? =P Jaha så när ska vi träffas?? Är du en sådan busy woman nu som inte har tid för sina vänner ;) =P Haha!! Saknar dig iaf!! Puss

2008-10-25 @ 14:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0