081029

Här kommer det utlovade inlägget med både en NOTD och en EOTD. Pojkvännen har installerat sitt älskade spel på datorn hemma (fråga mig inte vad det heter, det är något med monster och spells och grejer), så jag har inte haft särskilt mycket tillgång till datorn den senaste tiden. Dessutom har jag varit så trött efter jobbet de senaste dagarna, så jag har gjort så lite som möjligt när jag kommit hem. Men igår somnade jag i alla fall inte när vi tittade på film, "Death Race". Den var faktiskt bra, även om det var mycket bilar, snabba klipp och överdrivna dödsscener. Själva storyn bakom allt var bra.

EOTD;

Detta är faktiskt makeupen från i måndags, har inte fotat varken igår eller idag. Den är mycket lik makeupen från den 21:e, men jag älskar den här färgen, så det gör ingenting!
Foundation; Miracle Touch från Max Factor, "Sand 60".
Puder; Har bara svept försiktigt med Creme Puff från Max Factor
Rouge; "Peach" från Make Up Store
Primer; Lumene Eye Make Up Base
Ögonbryn; det smarta lilla kitet Brow Essentials från Wet n' Wild
Ögonskuggor; alla kommer från en och samma palett från Romeo & Julie, ett (enligt mig) riktigt bra budgetmärke. Jag vet inte alls vad paletten heter, men det är nio färger i, och den finns i olika konstellationer.
Kajal; forever and always, Eyeliner by H&M, svart. Love it! Målade lätt och försiktigt vid undre och övre fransarna, sen suddasuddasudda.
Mascara; Maybelline Volume Express Lift-Up Mascara

NOTD;

Under mitt shoppingryck i fredags var jag ute efter ett mörkt lila nagellack, vilket jag också hittade på H&M. Gick sedan till Kicks och skulle köpa lite annat, men där hittade jag ju ett nagellack till! Roffade åt mig Isadoras "Spellbound Black" när jag stod i kassakön för att betala mina andra saker. Årets absolut bästa impulsköp! Jag är en sucker för svart nagellack och äääälskar turkost, och att då hitta ett svart lack med turkost glitter/skimmer gjorde min dag/vecka/månad/år!

 
 

Kan man annat än älska det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0