Alla ♥-s Dag

Alla hjärtans dag i lördags, och jag trodde inte att sambon skulle uppmärksamma det hela. (Dock gav jag honom dagen innan ett halsband som tidig present och han fick lite panik i blicken, så jag hade nog mina misstankar att han skulle smita in till stan tidigt på lördagsmorgonen och klura ihop något).
I alla fall så väckte han mig med frukost (njaa..) på sängen; pepsi, vaniljhjärtan, toscabakelser och varsin "bamse", en lakritsgodis som finns i påsen "Skipper Mix" och som vi alltid fajtas om (ej med på bild, åts upp innan sambon hade chansen att ta kort). Dessutom fanns där ett kuvert med ett presentkort på Make Up Store! Min älskling känner minsann mig utan och innan; läsk, bakelser, lakrits och smink! :)
(Ursäkta dubbelhakan och morgonfrisyren, men jag var faktiskt nyvaken! :P)





Katterna ville självklart vara med och mysa.. Eller dök de enbart upp för bakelserna? :)

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Vilka sötnosar!

2009-03-02 @ 17:11:57
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0