EOTD; Sminkad på Make Up Store

Jag har varit borta ett tag, har inte haft motivation eller lust till att blogga. Livet går inte riktigt som jag vill just nu, men så är det, man kan inte alltid vara på topp! :)

Blev sminkad på Make Up Store den 27/1, och blev till skillnad från förra gången riktigt nöjd. Eftersom jag har problem med att sminka mig i orange färger (ser alltid så sjuk ut) bad jag henne att använda just de färgerna, och jag blev toknöjd.

Hy:

- Liquid Foundation, Cream
-
Cover All Mix
- Reflex Cover Medium
- Compact Powder, Milky
- Wonder Blush, Sphinx


Ögon:

- Tribrow Color
- Microshadow, Meteor, Ruby
-
Eyedust, 24 Carat
- Eyepencil, Dusty Smoke
- Glitter eyeliner, Royal Gold
- Maxlashes, Black

Allt var såklart från Make Up Store.




Man fick även välja smink för 500:- + att jag hade ett gåvokort, så jag kom hem med;
- Microshadow, Goal, Doris och Honeypie
- Eyedust, Nightmare och Carat
-
Eyeshadow Brush, nr 105


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0