LOTD (x 2); Maybelline & MUS

Snabbt inlägg med två LOTD's;

Maybelline Satin Collection, "Velvety Wine";
Mjukt och skönt läppstift med lagom mycket färg, lägger sig jämnt och fint och med två lager med lite puder emellan sitter det lääänge. (Suddig bild, sorry)



MUS "Raspberry", MUS "Dust" & Too Faced Lip Injection;
Här experimenterade jag lite med MUS-stiften, lade först Dust och sedan duttade jag på Raspberry. Jättefint, men jag tyckte det saknades något, så jag slängde på lite Lip Injection och voila; Success! Sticker och svider gör det på läpparna, men fylligare blir dem!
(Nice mustasch! :P)


Nu ska jag och min älskade pojkvän/sambo/fästman skåla i Asti, äta god mat och dricka rödvin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0