"Oh yes, there will be blood."


Jag vet att det är brottsligt att döda en annan människa, men kan man åtminstone inte få tortera någon annan..? Lite grann i alla fall?

Har precis läst en persons blogg, en person som plågade mitt liv i ett och ett halvt år, var falsk, låtsades, ljög, manipulerade, isolerade mig från alla utom henne, gjorde mig beroende av henne och tryckte ned mig. Nu vet jag ju verkligen inte hur den här människan är idag, men har hon inte blivit en bättre människa tycker jag infernaliskt synd om hennes nuvarande vänner. You're gonna get ass-fucked.

(Ursäkta språket, men denna människa tar fram den osäkra, förbannade, ledsna och utfrysta tonåringen i mig igen.)

Ett slightly off-topic inlägg.

Imorgon kommer det mer smink, har lagt in alla bilder från min kamera i datorn precis.
(Hint; det kommer bli mycket av en färg ni sett innan. Gissa vilken.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0