Lite blandat från år 2009

Eftersom jag var så otroligt inaktiv under 2009 hade jag lite bilder på datorn som inte lyckats ta sig till bloggen än. Fotade inte jättemånga EOTDs, men några stycken i alla fall. Jag har ingen aning om vad jag använt på de olika bilderna, så det bryr jag mig inte ens om att försöka komma på.
Titta och (förhoppningsvis) njut!

                     

Blandad kompott, men som vanligt mycket grönt.




Något annat som hände under 2009 var att min bästa kompis Elli fick barn!
En söt liten tjej som heter Felicia.


 

Jag skaffade mig även två nya tatueringar, texten "Tunica propior pallio est" (mellan mina gamla tatueringar, en älva på varje skuldra), ett latinskt ordspråk som ungefär betyder "blod är tjockare än vatten", och en stjärna på handen som har en lite privat mening bakom sig.


Det var lite nytt från 2009, men nu ser vi framåt, right?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0