NOTD; VLD nr 76 & China Glaze Watermelon Rind

Jag skulle lacka om naglarna och blev sugen på en riktigt mörk, grön och läcker färg. Grundade med två lager av Viva la Divas nr 76 (kan de inte döpa sina lack till något roligare?) och målade sedan två lager av China Glazes Watermelon Rind. Det blev inte alls som jag hade tänkt mig. Hade jag verkligen tänkt efter hur lacken egentligen ser ut hade jag nog anat detta, men det var sent på kvällen och jag var trött, får skylla på det.
Anledningen till att det blev mycket ljusare på tipparna av mina naglar är att jag har gelénaglar med (just nu) franska tippar, och då syns det igenom om jag inte har ett riktigt mörkt lack.
Så det gick inte riktigt som jag tänkt mig, men färgen är ju ändå riktigt läcker. Dock kanske inte på mina naglar...



Med blixt.


Utan blixt, under lampa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0