Sjätte dagen på nagelskolan

Sorry för dålig uppdatering, har börjat praktisera på HemTex i Halmstad, och är knappt hemma någonting, känns det som. Dessutom är det ju bara cirka fyra personer som läser min blogg, så, who gives. :P

I fredags var det sjätte dagen på nagelskolan (jag går och tror att det var femte hela tiden, vet inte varför), och modell denna gången var Madde, min brors sambo.
Färg stod på schemat, och Madde valde en härligt korallig nyans. Tyvärr hade jag någon slags fyratimmars-blackout, för ALLT gick fel. Fick ta bort och göra om sammanlagt tolv (!) tippar, fick inte färgen riktigt jämn, använde fel fil ovanpå så allt blev flammigt medmeramedmeramedmera. Jäkla skitdag, helt enkelt.
Men det blev i alla fall tio stycken korallfärgade naglar som i alla fall Madde blev nöjd med, och det är ju bra. :)

 

There you have it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0