081222


Två dagar kvar till jul. :)

Här kommer min utlovade NOTD med mina julnaglar. Men. Jag tror inte att dessa kommer få stanna till jul. Ju mer jag tittar på dem, desto mer ogillar jag dem. Jag har använt fem (!!!!) lager av Viva La Divas röda jullack, men det är fortfarande inte heltäckande. Titta på långfingernageln på sista bilden så förstår ni vad jag menar. Jag förstår inte hur det kunde bli såhär, när jag använde samma lack för några veckor sen vart det heltäckande med endast tre lager.
Så idag blir det stan en sväng, ska införskaffa mig OPI's "A Ruby For Rudolph" och hoppas att det är bättre, annars får jag grunda med det röda jag köpte på H&M förra veckan.
Dekorationerna är förresten gjorde med OPI's "Happy Anniversary!", en tandpetare och mycket tålamod.

     

När jag ändå är på stan ska jag boka tid till sminkning på Make Up Store. Hade lilljul hos mamma och pappa i lördags eftersom bror och hans sambo ska vara i Falun på julafton, och då fick jag ett presentkort på en sminkning på Make Up Store + produkter till ett värde av 500:-. YEY! :) Ska se om de har någon tid på nyårsafton, men det är inte jättetroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0