081011

Sitter vid datorn hos Micke som har födelsedagsfest idag. Är trött, sov till halv två idag, sen åkte Frank iväg och då somnade jag igen, sov till typ sju. Är antagligen "överutvilad". :P Dricker inte idag heller, känns lite onödigt, dricker såpass lite att jag inte känner någonting, och samtidigt såpass mycket att jag inte kan köra. Har kört hit idag, och ska köra hem sen. Kommer nog inte stanna här så länge. Vill hem till soffan, tv och godis. Är verkligen inte på topp efter en veckas heltidjobb. Är inte van vid det.

Men jag har roligt på jobbet. Även om det kan verka lite enformigt trivs jag som fisken i vattnet. Hoppas bara att jag får stanna efter jag är klar med kundregistret. Kan bli knepigt, men jag ska visa att jag är värd det, och att jag är proffisionell.

Nej, nu kanske man ska ge sig in i gemenskapen igen, kan verka lite asocialt av mig att sitta här när det är party.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0