081013

Ändrade bakgrunden precis. Visst, diamanterna var fina, men jag tyckte att det blev så himla plottrigt. Känns lite lugnare nu, och dessutom älskar jag randigt, det vet alla som känner mig. :)

Är på jobbet, som vanligt. Har precis ätit lunch, en panpizza, oooh, så nyttigt! Jag ska bli bättre på det här med lunchlådor, men jag orkar inte riktigt. Lagar ju knappt någon mat längre heller, har aldrig tid eller ork. Måste dessutom handla, men det är jobbigt det med. Måste även städa hemma, hann inte det igår efter jag hade tvättat hos mamma och pappa. Kanske ska ta ett race ikväll om vi inte ska hälsa på Müsli hos Franks pappa. Skulle se senare om älsklingen min orkade.

Är så trött på allt skitsnack, alla falska människor och personer som inte vågar konfrontera mig om de har något problem med mig. Jag har varit föremålet för skitsnack så många gånger i så många år, men jag tar fortfarande illa vid mig. Man blir aldrig härdad, hur mycket man än låtsas att det inte spelar någon roll vad folk säger känns det alltid i hjärtat.
Så, summan av kardemumman är alltså; har du problem med MIG, prata då också med MIG om det.

Svårare än så är det inte.

Cigg, sen back to work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0