081014

Känns som att jag måste makea ett statement här.

Det jag skriver i min blogg skriver jag mest för min egen skull, men att folk läser det är ju bara roligt, det uppskattar jag mycket. Det enda som kan vara lite jobbigt är när personer tror att jag skriver om dem, när jag i själva verket skriver om någon helt annan. Det kan ju bli lite tråkigt för alla inblandade så att säga.
När jag skriver hur jag känner, mår och hur jag anser mig bli behandlad av andra nämner jag aldrig några namn. Istället försöker jag ta upp det med personen det gäller. Så om du MISSTÄNKER att det är dig jag skriver om, så är det inte det. OM jag skriver om just dig kommer du veta om det.

Tänkte bara klargöra detta så att ingen blir ledsen eller förbannad i onödan. Sånt är bara tråkigt. Eller vad säger du, LCR? ;P Tack för att du frågade mig rakt ut i alla fall, bättre att göra som du, och vara ärlig, än att springa bakom ryggar och snacka bull.

--

LCR var en rolig förkortning btw. Jag hittar ju alltid på små meningar till bokstäverna på bilars registreringskyltar.

LCR = Luden Caroline Ryker
LCR = Lasse Cyklar Runt
LCR = Liten Clementin Rullar
LCR = Lösaktig Carola Ragglar

Jag har sämst humor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0