081014

Jag borde ha någon automatisk funktion på min blogg som gör att det alltid, någonstans i inlägget, står att jag är på jobbet, så jag slipper skriva det varenda gång. Egentligen ska man ju inte sitta och blogga på jobbet, men jag måste vila ögonen från det stirrande och ögonutploppframkallande (?) letandet efter mailadresser. Det känns verkligen som om jag omedvetet försöker få ögonen att tränga ur sina hålor. Då är det rätt skönt att bara sitta och skriva en liten stund. Men jag klagar inte, jag tycker att jobbet är skitroligt!
Jag fick klistra lappar på kuvert innan också, det var också lite vila från datorn. Jag är rätt skum ändå, älskar att göra de uppgifter som alla andra här hatar. Klistra lappar på kuvert och leta mailadresser på internet och per telefon liksom, det är inte många som tycker att det är roligt, men jag gör det!

Direkt efter jobbet ska jag till Challe och få mitt hår klippt. Snälla söta du, som gör det! Ska bjuda på en rejäl fika när mina pengar börjar skramla in. :) Ska smsa Challe sen och kolla om hon har lust att färga det också, min utväxt gör att jag ser flintis ut.

Nej, nu känns ögonen rätt bra igen.
Korta stunder med vila räcker. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0