081018

Har grejat och hållit på med bloggdesignen i evigheter nu. Till slut blev det äntligen som jag ville. Tur att man har lite tekniksinne och en gnutta tålamod. I alla fall när det gäller att designa bloggar. I alla andra situationer brukar jag inte ha så mycket tålamod, förutom när det gäller sminkning och naglar. Allt som jag vet blir fint till slut har jag tålamod med. 

Skulle ju egentligen fixat naglarna för några timmar sen, men så fastnade jag här.. Funderar på om jag ska göra det nu. Lite rough i alla fall, så kan jag köra finliret imorgon. Har inte gjort naglar på jättelänge känns det som. Måste vara 2-3 månader sen. Eller ännu längre.

Whatev. Jag lägger in en bild på naglarna imorgon.

Nite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0