081019

Har varit dålig på att blogga nu i helgen, men det ska det bli ändring på!

Fixade klart mina naglar igår i alla fall, lovade ju att lägga upp en bild, men det blev inte riktigt av. Men här kommer de i alla fall. (Tänk på att jag inte är någon proffisionell nagelfixare, så ser ni skavanker är det för att jag bara är amatör.)



                                                    In the making..                        Done!

Har inte gjort särskilt mycket i i helgen ändå, i fredags var Frank och jag bara hemma och tittade på Idol och sådär, sen smet han iväg till nätverkscafét och då passade jag på att börja med naglarna. Sen somnade jag vid fem-halv sex på morgonen. Förstår inte hur jag kan vara uppe så länge utan att totaldäcka när jag ser på tv eller nåt. Igår var jag hos mamma och pappa och gjorde klart naglarna, sen på kvällen fick jag ett ryck och möblerade om i vardagsrummet. Skruvade isär soffan, flyttade på divanen, skruvade ihop soffan igen, fixade och trixade lite och såhär fint blev det:



Är jättenöjd, mer space och bara allmänt roligt med lite förändring.

Sen idag så städade jag och Frank och för någon timma sen kom vi hem från mamma och pappa, har ätit söndagmiddag med dem, Marcus och Linda.
Ska verkligen försöka gå och lägga mig tidigt idag, jag kan fan inte vara uppe till ett varje gång jag ska jobba dagen efter. Blir som en jäkla zombie på jobbet.

Funderar på om jag ska uppdatera min bilddagbok. Har inte orkat det på hela månaden.

Kommentarer
Postat av: Snurrtant

Hej hej!

Du vann tävlingen hos mig, GRATTIS :))



Om du mailar mig dina adressuppgifter så skickar jag paketet med posten.



Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Kram

2008-10-19 @ 21:14:23
URL: http://sussiesnurrtant.bloggagratis.se
Postat av: Snurrtant

Glömde mailen :)



[email protected]

2008-10-19 @ 21:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0