081022

Har blivit utslängd från mitt "kontor". Arbetar i konferensrummet, men nu skulle Putte ha möte, så jag fick inte vara kvar. Men de är snart klara.

Har inte hunnit ta kort på sminkningen idag, tänkte göra det senare, men då är den inte lika fin som i morse. Har ju ingen primer, så ögonskuggan flyter ihop vid globlinjen. Får se hur jag gör med fotot.

Vi hämtade ju Müsli igår, söta lilla katten. Hon och Slash var så lugna så i bilen, de låg och sov i sin bur. Müsli var lite nervös och rädd när vi kom hem, gömde sig under soffan och sängen, men det tog inte någon längre stund förrän hon busade med Lindas hemmgjorda leksak, la sig i Franks knä och undersökte lägenheten. Lilla hjärtat, hon är så söt. Var dock lite irriterad på henne inatt, när hon satte sig framför mitt ansikte och började jama. Frank berättade att hon hade bitit honom i tårna också.
I morse när jag stod i badrummet och sminkade mig kände jag att hon satte klorna i benet på mig (hade jeans på mig, men ändå, AJ). Sen började hon klättra upp för mitt ben, runt benet och upp på ryggen under min kofta. Det såg ut som att jag hade en stor puckel på ryggen som rörde sig. Sötliten.

Nu är mötet slut och jag ska fortsätta jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0