081028

Jag ska sluta lova saker tror jag. Lovade igår att jag skulle lägga upp både en NOTD och en FOTD, men så blev det inte! När jag kom hem åt jag och Frank, sen stack vi iväg och bowlade. På kvällen var vi bara med varandra och myste, så jag hann inte ladda upp några bilder, eller skriva några inlägg. Men jag ska försöka göra det ikväll. Det kan jag lova, att jag ska försöka.

Fick lön idag, och är helt överlycklig. Efter räkningar, GeKås och mathandling har jag ändå bra med pengar kvar. Det är en känsla jag inte känt på mycket länge, och det känns som om en tyngd lyfts från mina axlar. Ska snoka runt lite på Tradera ikväll och se om jag hittar något roligt. Hoppas att jag får weekendnecessären ikväll så att jag kan organisera mitt smink snart! Min sminkväska ser ut som om någon har kastat in en handgranat i den. Har försummat den lite eftersom jag har väntat på min necessär, men den kom ju inte igår, som jag trodde. Hoppashoppas den kommer idag.

Back to work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0