EOTD; Läskande gult/guld/grönt

Från 30/1.

Som ni sett tidigare i min blogg sminkar jag mig ofta i mörka färger. Eftersom jag de flesta dagar tycker att mina ögon är enorma och vill förminska dem lite blir det ofta en sotad sminkning, men efter min lektion på Make Up Store kände jag att det borde bli lite ändring i det! (Dock kunde jag inte vara utan min svarta eyeliner.. :P)
Kanske inte världens finaste make, men färgerna är helt underbara, de ser så läskande ut. Fick nästan lust att slicka på ögonlocken för att se om det smakade isglass. ;P

Hy:
- L'Oreal, True Match Minerals, "Golden Ivory"
- Urban Decay, Primer Potion

- MUS Rouge, "Fresh"

Ögon:

- Wet N' Wild, Brow Essentials
- Glitz N' Glam Eyedust, "nr 4"
- MUS Microshadow, "Goal"
- MUC, "Shimmer"
- IsaDora, Fine Liner Eye Stylo, "Carbon Black"
- Maybelline, The Colossal




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0