NOTD; OPI "Fireflies" & MUS "Sophie"

Såhär såg mina naglar ut i fredags, men eftersom jag inte blev riktigt nöjd lackade jag om redan på lördagen. Har haft en riktigt bad nail-vecka, inga lack har velat samarbeta med mig och allt har blivit fultfultfult. Så nu pryder IsaDoras "Icy Peony" mina naglar igen, det kan jag verkligen inte misslyckas med.

I alla fall, här har jag lackat med två lager "Fireflies" och två lager "Sophie", ett underbart gulgrönt flakelack från Make Up Store. Ett lager OPI RapiDry TopCoat ovanpå också.
Blev som sagt inte nöjd, och detta försvann i ett nafs. Naglarna får prydas av "Icy Peony" tills mina lack och jag kommer överens igen.

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0