NOTD; China Glaze "Wagon Trail"


Fick hem några nya lack idag som jag beställde för ungefär en miljon år sedan. Alla från China Glaze, lovelylovely.
Först ut blir underbara "Wagon Trail", ett riktigt mörkt brunt lack som skimrar i guld och grönt, beroende på ljuset. Det första fotot är taget med blixt, det andra i dagsljus och det tredje i direkt solljus. Jag föll direkt, "Wagon Trail" är lättlackat, flyter ut jättefint och så är det ju en helt underbar färg! Täcker på två lager, och med OPI's RapiDry TopCoat blir torktiden helt okej.
Det enda jag inte riktigt gillar med China Glaze är penseln. Fast samtidigt gillar jag faktiskt den. Jag får nog förklara; när man tar upp penseln ur flaskan ser den smal och rund ut, och jag gillar inte såna penslar. Jag är mycket förtjust i IsaDoras "Wide Brush", platt och bred. Men China Glazes pensel är faktiskt bra. När man målar med den brer den ut sig över nageln och tre "strykningar" på varje nagel räcker. Så egentligen kan jag ju inte säga att jag inte gillar penseln för det gör jag ju.
Ursäkta mitt svammel, min sambos syster har varit och hälsat på med sina tre ungar, 4, 2 ½ och ett år gamla, så jag är lite trött. :)

    

 


Sen är jag bara tvungen att lägga upp bilder på våra söta älsklingar, Müsli och Nyx!

  

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha va söta de är!

2009-01-22 @ 13:58:18
URL: http://lindacr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0