EOTD; Manly Purple

I helgen var jag hos en vän och festade till det lite med vin och Melodifestival. Kvällen till ära hade jag "glammat" till mig lite, med stora lockar (i mitt nyförlängda hår), mycket naglar, mycket smink och långa fransar, precis som det ska vara när det är schlager. Jag är egentligen hårdrockare, men man tar alla chanser man får för att få piffa till sig lite.

Hud:

- Cover All Mix, Make Up Store
- Beauty Base, Lumene
- Liquid Foundation, Milk, Make Up Store
- Blush, Peach, Make Up Store
- Face Mist, Make Up Store

Ögon:

- Eye Makeup Base, Lumene
- Brow Essentials, Wet n' Wild
- Två lila skuggor från Manly-paletten
- Highlighter, Muffin, Make Up Store
- Cake liner, Make Up Store
- Inliner kajal, Indian Black, IsaDora
- Lösfransar, Peak, Make Up Store
- Define-a-Lash, Maybelline


    

Och så en FOTD på det hela!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0