EOTD; Purple Miss

I lördags var jag på middag + fest hos min vän Lena, och eftersom jag ville matcha mina naglar blev det lila, svart och silver på sminket!

Ansikte:

- Liquid Foundation, Milk, MUS
- Stop Shine! Compact Powder, nr 68, IsaDora
- Natural Blush, Rose Whisper, GOSH
- Blush, Fresh, MUS
- Face Mist, MUS
- Eye Make Up Base, Lumene

Ögon:

- Svart & lila, Manly-paletten
- Life, MUC
- Highlighter, Muffin, MUS
- Gel Eyeliner, Black, MUS
- Brow Essentials, Wet N' Wild
- Inliner kajal, Satin White & Indian Black, IsaDora
- Mascara, Falsies, Maybelline
- Lösfransar, Miss, MUS

Mun:

- Velvet Touch Lipstick, Darling, GOSH


  
 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj vilka gudomliga ögon du har, och en väldigt speciell ögonfärg, har faktiskt aldrig sett något liknande.

Satt och betraktade för att se om det var linser eller något, men det är det inte va?

Hemskt fina ögon. Och himla fint sminkade var de också.



Tack för dina fina ord hos mig. Tack för allt du skrev. Verkligen. Tack. Det var precis sådana ord jag behöver höra.

2010-03-04 @ 00:13:23
URL: http://sandorama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0