NOTD; IsaDora, Sugar Rose

Från 30/1.

När jag för några månader sen inspekterade min nagellackssamling såg jag att jag mest har mörka lack. Jag älskar svarta/väldigt mörka lack med skiftningar i olika färger, som t.ex. Wagon Trail och Gussied Up Green. Jag har alltid haft svårt för "Barbie-rosa" lack, men kände att jag skulle ge det en chans till. Så jag hittade Sugar Rose från IsaDoras kollektion Tropical Punch som kom ut i somras. Och..det är faktiskt helt okej. Knallrosa/korallfärgat lack med skimmer i allt från lila till guld till orange.
Just nu är det kanske ingen hit, med vinterbleka händer, men i sommar kommer jag nog att använda det friskt! :)
Lättmålat med med den "nya" breda borsten, lägger sig jämnt och fint över nageln, helt okej torktid.

Första bilden är med blixt, andra utan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0