081111

Det känns som att det är något speciellt som händer idag. 11 november är ett konstigt datum för mig, jag tror alltid att det som sagt är något speciellt som händer idag, men det är aldrig det. Får bara en sån känsla varje gång det är 11 november. Kan det vara för att det låter så likt 11 SEPTember? Eller för att jag aldrig kan hålla reda på om min kompis Sanna (som jag känt sen tre-fyra-årsåldern) fyller år den 10:e eller 11:e? (Det är den 10:e). Jag vet inte.

Här kommer en EOTD, en FOTD och en LOTD i alla fall! Alla från idag.

EOTD & FOTD;
Foundation: Max Factor Miracle Touch i färgen "Sand".
Concealer: Någon IsaDora, fick den i  paketet från KONAD igår.
Rouge: MUS, i färgen "Peach".
Ögonbryn: Brow Essentials från Wet n' Wild, Brow Fix by H&M.
Primer: Lumene All Eye Make Up Base.
Highlighter: MakeUpCosmetics eyedust "Shimmer".
Ögonskuggor: MakeUpCosmetics eyedust "Madame" och "Dreamy" + en knallrosa pressad skugga från en palett från YSL (som härstammar från typ tidernas begynnelse. Jag vet, ajabaja, gammalt smink, men skuggorna är ju så roliga!)
Eyeliner: Eyeliner by H&M både vid övre och undre fransarna.
Mascara: Maybelline The Colossal


  



LOTD;
Här kommer en LOTD på mitt underbara nudeläppstift från MUS, i färgen "Dust". Ett rätt ljust stift med ett svagt skimmer i, passar perfekt när man satsar på en stark ögonmake.



Back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0