081003

Sitter på jobbet nu. Har nämligen blivit "back-office"-timmis på Dialect. :) Sitter och uppdaterar deras kundregister, ringer till massa företag och frågar efter mailadresser och kontaktpersoner och sånt. Det är faktiskt riktigt roligt, men nervöst när jag ska ringa. Har aldrig varit något fan av att ringa folk jag inte känner, men på jobbet kan man ju gömma sig bakom "jobb-fasaden". Inga har varit otrevliga än så länge, bara en gubbe som tjurade lite, men jag fick minsann mailadressen! Känner mig nästan lite vuxen, har eget skrivbord, egen dator, eget headset och egen kaffekopp. Vuxenpoäng!
Är rätt trött idag, började 07.00 på MHS, var klar vid 09.30, åkte direkt till Dialect och har suttit här sen dess. Hade med mig kaffe, frallor och kakor från MHS, så vi har faktiskt hunnit med att fika också. :) Synd bara att chefen var ledig, nu när man försökte fjäska lite.. :P

Nu är det inte många veckor kvar tills kissekatten kommer hem till oss! Såg de senast för en vecka sen, det är sjukt vad de växer fort! Müsli är den som pratar mest, Slash är ganska tyst av sig. Men jag är van, Cleokatten hemma hos mamma och pappa är sjukt pratig.

Nej, nu ska jag fortsätta jobba, slutar om en timma och tjugo minuter. Sen är det heeeelg. :D Ska slappa rejält.

Har gått igenom 137 kontakter i kundregistret, har 102 helt klara.
Har bara 2769 kontakter kvar att gå igenom. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0