081016

Herregud, jag har inte skrivit på två hela dagar. Eller, nu blir det ju en dag, jag skriver ju idag. Missade igår bara.

Var hos Mange igår och sjöng Singstar. Blev så jävla sur på mig själv, sjöng värre än någonsin! Till slut satt jag och skrek i micken, då gick det faktiskt lite bättre. Men så blev jag så trött i halsen, alldeles hes, så jag sket i det hela och åkte hem. Måste fan köpa Singstar och öva hemma. Det är så himla roligt!

Är helt "oförberedd" idag inför jobbet. Har ingen mat med mig, glömde frukt och dricka och är praktiskt taget luspank. Men jag får se om jag kan skrapa ihop lite pengar och köpa lunch på Statoil sen. Någon av deras überbilliga (not) sallader möjligen.

Jag har fan ingenting att skriva. Mitt liv är ointressant. Typ.

Ska antagligen hälsa på Müsli idag. YEY! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0