081017

Var och hälsade på Müsli igår. Sötaste kissekatten! Busig och galen. Vi ska hämta hem henne nästa vecka. Ska till mamma och pappa på söndag och hämta kattklösträdet, sen måste vi köpa kattlåda och skålar och mat och leksaker och grejer. Kommer bli så skoj!
Ska lägga in bilder på kattbuset ikväll/inatt. Har bilder på mobilen och kameran. Videos också, men jag är inte helt hundra på hur man lägger upp videos här.
Måste komma ihåg att låna en kattresebur också, Erssons har säkert en. Kommaihågkommaihågkommaihåg.

Jag kände mig så duktig igår när vi kom hem efter att ha hälsat på Müsli. Ställde mig och lagade mat till matlåda idag, men när lunchen närmade sig sa Linda att de skulle köpa mat på Östergök, och eftersom det var ostpanerade fläsknoisetter med murkel- och kantarellsås kunde jag ju inte säga nej. Men nu har jag i alla fall matlåda till måndag!
Jag förstår inte vart tiden tar vägen! Vi kom hem strax innan nio igår, sen gjorde jag mat och vid halv tio-tio började jag göra mig i ordning för sängen och lägga fram kläder och grejer inför idag, samt plocka undan lite hemma. Men jag somnade fan inte förrän vid ett i alla fall! Det gör i och för sig inte så mycket, jag brukar inte vara särskilt trött under dagen i alla fall. Men det är seeegt att komma upp på morgonen. När jag väl kommit upp är det helt okej, men att ta sig ur den varma, goa sängen är inte helt enkelt.

En timma kvar på jobbet, sen helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0