081021

Tänkte lägga upp lite bilder som jag egentligen skulle lagt upp redan igår, men jag var så trött så jag somnade mitt i en film jag och min sambo tittade på. Jag som aldrig brukar somna mitt i filmer, för jag måste alltid veta hur de slutar. Men igår var jag riktigt trött, så jag orkade inte lägga över bilderna till datorn och sen blogga dem. Men här kommer de i alla fall!


Redo för jobbet (bild från igår).

 
Gårdagens smink;
En grå skugga från en palett utan märke (kommer inte ihåg vart jag har köpt den), som grund.
Duoskugga i rosa och lila från Isadora.
Kajal från H&M längs med ögonfransarna, både över och under.
Highlighter från Lumene.
Mascara, Telescopic Clean Definition och Define-A-Lash.
(Don't mind mina ögonbryn som lever eget liv. Får nog korta stråna en aning.)

        
Fick mina skuggor från Nyx igår, Charcoal och Rust.
Har bara kluddat dit dem lite snabbt, ville bara prova igårkväll hur de ser ut på huden.
Fina, tycker jag.

        

Dagens smink;
Grundade med den två grå skuggor från paletten med okänt märke.
Ovanpå det, en ögonskugga från Viva La Diva, Aqua.
Lite H&M-kajal i inre ögonvrån.
Highlighter från Lumene.
Mascara, Define-A-Lash och Boost Build Up Mascara.

--------------------------------

Idag ska vi hämta Müsli! Åker med Emma upp direkt efter jobbet, Linda följer också med. Så idag blir jag och Frank föräldrar. Kattföräldrar.

Kommentarer
Postat av: Snurrtant

Ja, det va fina färger. Brynen var ju inte så farliga dom heller ;)

...du ska se mina Skratt



Kram

2008-10-21 @ 13:44:59
URL: http://sussiesnurrtant.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0