081023

Tar lite paus i mailsökandet. Har sån jävla huvudvärk, inte skönt att glo in i en skärm då. Men jag har tagit två Panodil, så det ska nog släppa snart. Börjar (som alltid) bli förkyld, men det bryter väl inte ut denna gången heller. Vill ha en rejäl förkylning så hela systemet rensas. Men har bara ont i huvudet, är småsnorig, hostig och har lite ont i halsen. Vill ha feber, nysa, snora, tappa rösten och ligga nedbäddad i soffan, dricka te med honung och kolla på gamla repriser av oprah i två-tre dagar. Sen kan jag vara back on track igen. Inte småhängig konstant, det är så jävla drygt.

Har sovit underbart inatt, Müsli har inte stört mig en enda gång. Frank däremot har hon väckt en miljard gånger. Han var tjurig och trött i morse, stackarn. Kan inte vara lätt att ha en katt som biter honom i tårna hela natten. 

       
Busfrö't!                                 Lite småtrött..


Fick låna ett nagellack av Linda igår, Maybelline "Midnight Red". Tyvärr blir det inga bilder på det för att 1) Det ser inte så snyggt ut eftersom jag målar utanför, 2) Det hann inte torka riktigt ordentligt, och så jag har stött i det och så, så det är matt och det är fingeravtryck i det. 3) Bilderna blev inte bra. Men färgen är kanon!
(Färgen syns lite på bilderna ovan, men som sagt, ingen NOTD.)

FOTD; En mix av massa olika skuggor, några från den ökända paletten utan märke, några från Vevay och bara en touch av mina pigment från Nyx, "Charcoal" och "Rust". Kajal från H&M vid över- och underfransarna, mascara; Define-A-Lash. Ögonbrynspenna från Isadora "Light Brown".




Imorgon ska jag betala min weekendnecessär jag vunnit på Tradera. Sen när jag får hem den ska jag organisera, organisera, organisera mitt smink. Kommer blir skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0