081024

På jobbet. Fick idag reda på att jag inte har innestående lön, utan får denna månadens lön denna månaden. Rätt nice, med tanke på att vi ska till GeKås på söndag och handla julklappar. Känns som att en tyngd lyfts från mina axlar, är glad och upprymd. Ska unna mig köpelunch och ett nagellack idag. Sen ska jag städa lite, sen kanske vi ska ha lite folk hos oss, får se hur det blir.

FOTD; Två grå skuggor från en Vevay-palett, H&M:s svarta matta ögonskugga, highlighter från Lumene. H&M:s eyeliner vid övre fransarna, H&M:s svarta kajal vid undre. Mascara; Define-A-Lash. Det blev lite grått och tråkigt idag, men jag var så trött och smågrinig i morse att jag inte orkade anstränga mig särskilt mycket.

 



Marcus och Linda var hos oss en sväng igår och tittade på Müsli. Hon var helt hysterisk, sprang runt och jagade ingenting, hoppade, studsade och tokade sig. Roligast var när hon skulle hoppa ned från byrån. Hon tänkte hoppa ned på vår tvättkorg och sen ner på golvet, men hon vet ju inte att locket till tvättkorgen bara är en tygbit, så när hon hoppade försvann hon ner bland all tvätt. Skrattade som galningar.


Efter allt busande blev hon lite trött och la sig i Franks ficka på tröjan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0