Fransk manikyr med rosa rhinestones

Något som stör ihjäl mig när jag läser nagelbloggar är att ALLA har en kategori som heter "Nails by.." och så deras namn. Fantasifullt, OH YEAH! :/
MEN, när jag skulle komma på vad min sådan kategori skulle heta stod det helt jävla still. Vad fan ska man kalla den?! "Mina naglar"? "Naglar jag gjort"? "Tittapåallafinanaglarjagharskapatpåandramänniskor"? Nej.
Det blev "Nails by Careli". Så nu hatar jag mig själv lite grann.

Här är i alla fall en laddning naglar jag gjort på mig själv. Fransk manikyr, rosa rhinestones. Enkelt, stylish och litelite tråkigt.

Ge mig exempel på vad jag kan döpa om kategorin till!
Jag står inte riktigt ut med mig själv just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0